Polityka zwrotów sklepu Zenara

1. Prawo odstąpienia od umowy

Klient ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny w terminie 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania towaru.

2. Warunki zwrotu

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, klient powinien:

  • poinformować sklep o decyzji o odstąpieniu od umowy w formie jednoznacznego oświadczenia (np. e-mail na adres sklep@zenara.pl),
  • odesłać produkt w stanie niezmienionym, kompletnym i nieużywanym.

3. Zwroty produktów z personalizacją

Produkty wykonane na indywidualne zamówienie, spersonalizowane lub dostosowane do wymagań klienta (np. z grawerem, nadrukiem, specjalnym doborem cech) nie podlegają zwrotowi ani wymianie, zgodnie z art. 38 ust. 1 pkt 5 Ustawy o prawach konsumenta.

4. Zwrot pieniędzy

Zwrot środków nastąpi niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania zwróconego produktu lub od otrzymania potwierdzenia jego odesłania przez klienta. Zwrot następuje tą samą metodą płatności, którą wybrał klient, chyba że klient wyrazi zgodę na inny sposób lub pierwotnie wybrana metoda nie umożliwi wykonania zwrotu w tej formie.

5. Koszty zwrotu

Koszt odesłania produktu ponosi klient, chyba że sklep zdecyduje inaczej.

6. Reklamacje

W przypadku wad produktów, klient ma prawo do złożenia reklamacji zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.