Polityka zwrotów sklepu Zenara
1. Prawo odstąpienia od umowy
Klient ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny w terminie 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania towaru.
2. Warunki zwrotu
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, klient powinien:
- poinformować sklep o decyzji o odstąpieniu od umowy w formie jednoznacznego oświadczenia (np. e-mail na adres sklep@zenara.pl),
- odesłać produkt w stanie niezmienionym, kompletnym i nieużywanym.
3. Zwroty produktów z personalizacją
Produkty wykonane na indywidualne zamówienie, spersonalizowane lub dostosowane do wymagań klienta (np. z grawerem, nadrukiem, specjalnym doborem cech) nie podlegają zwrotowi ani wymianie, zgodnie z art. 38 ust. 1 pkt 5 Ustawy o prawach konsumenta.
4. Zwrot pieniędzy
Zwrot środków nastąpi niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania zwróconego produktu lub od otrzymania potwierdzenia jego odesłania przez klienta. Zwrot następuje tą samą metodą płatności, którą wybrał klient, chyba że klient wyrazi zgodę na inny sposób lub pierwotnie wybrana metoda nie umożliwi wykonania zwrotu w tej formie.
5. Koszty zwrotu
Koszt odesłania produktu ponosi klient, chyba że sklep zdecyduje inaczej.
6. Reklamacje
W przypadku wad produktów, klient ma prawo do złożenia reklamacji zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
